قلم فارس

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

تقدیر دانشمندان آلمانی از «دایی مسلمانان»! معاویه

مدیر وبگاه | چهارشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۰۱

روزنامه ی عکاظ عربستان سعودی، در یکی از مقالات انتقادی خود نوشت: ما از آلمانی ها  توقع آن را نداشتیم که به «دایی بزرگ  مسلمانان» اهانت شود. مگر دایی ما چه اقدامی جز خدمت به دین اسلام داشته است؟ ما از  وزارت خارجه ی کشورمان می خواهیم که هر چه  سریعتر سفیر آلمانی را، جهت بررسی این اهانت به وزارت خارجه احضار کند.

افسران - تقدیر دانشمندان آلمانی از «دایی مسلمانان»! معاویه

و اما جریان از این  قرار است که جمعی از دانشمندان آلمانی در یادداشتی خطاب به سلفی ها و وهابی ها  نوشتند: «جای آن داشت که ما مجسمه ای از طلا از پیکر دایی شما (معاویه بن ابی  سفیان) می ساختیم و در یکی از میدان های پایتخت مان «برلین»برپا می داشتیم! زیرا که  دایی شما نظام حکومت اسلامی را از قاعده و قانون دموکراسی آن، به عصبیّت و استبداد  جاهلی،

متحول گردانید، و اگر این کار را نمی کرد، قطعاً اسلام تمامی جهان را فتح  کرده بود و آموزه هایش را در جای جای عالم منتشر می ساخت، و در آن صورت ما آلمان ها  و همچنین سایر ملت ها مسلمان بودیم.»

لازم به ذکر است که مطالعه و بررسی مدل رفتاری،  جنایت ها، عصبیت و استبداد جاهلی حاکم بر اندیشه و رفتار رهبران و پیروان فرقه هایی  همچون «جیش العدل» – «جندالله» – «داعش» – «النصره» و… و یدک کشی نام اسلام و کتاب  مقدس مسلمانان (قرآن)، هراس و ستیز دهشت آوری در بین افراد جوامع مختلف که اسلام  ناب را در رفتار و کردار نابخردان سلفی و تکفیری و اندیشه متعالی اسلام را خلاصه  شده در واژه تروریست و وحشی گری دانسته اند، تکلیف پیروان اسلام ناب را صد چندان می  کند که اولاً در شناساندن  چهره واقعی و پیشینه فکری و اعتقادی این جریان های پلید، تمامی توان خود را به  کار گیرند و ثانیاً نهایت  تلاش را در معرفی حقیقت ناب اسلام و تبلیغ و نشر معارف بلند شیعی هزینه نمایند.

ادیان نیوز

 

نظرات  (۲)

  • زینت زن=حفظ حجاب

  • یک فتوشاپیست حرفه ای در عملی قبیح اقدام به تحریف تصویر بنری کرد که حاضران در تجمع حجاب و عفاف که در 18 اردیبهشت ماه در تهران برگزار شد ، کرد.

    این فتوشاپیست با تغییر نوشته ی روی این بنــر و انتشار آن در اینترنت ، باعث ناراحتی قشر مذهبی گردید.

    بر روی بنر اصلی که در دست حاضران در این راهپیمایی است ؛ حدود شرعی حجاب نوشته شده است : " پوشاندن همه بدن به علاوه صورت و کف 2 دست ، پوشاندن همه برامدگی های بدن و هر چیزی که جلب نظر می کند ."

    اما در تصویر تحریف شده با فتوشاپ ، این متن توهین آمیز نوشته شده است : "خواهرم ، وجود تو باعث تحریک من است ، لطفا بمیر . "
    ++++امید ما به بی تدبیری امثال شما نیست جناب رییس جمهور+++++
    .
    از تدبیر در امور تا عضویت در فیسبوک
    .
    گذر از قانون فیلترینگ به سبک اعتدالیسم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی