قلم فارس

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، ساعتی قبل و پس از گذشت یک هفته از انجام عمل جراحی، از بیمارستان مرخص شدند.

به گزارش قلم فارس , رهبر انقلاب در هنگام ترخیص، در مصاحبه‌ای، از اظهار لطف و محبت آحاد ملت عزیز ایران و همچنین شخصیت‌ها و مسئولان محترم و نیز از از زحمات کادر پزشکی و درمانی بیمارستان، صمیمانه تشکر و قدردانی کردند.

 

ایشان همچنین در بخش دیگری از این مصاحبه، نکات مهمی در خصوص مسائل منطقه و دخالتهای آمریکا بیان کردند....

حضرت آیت الله خامنه‌ای اظهارات مقامات امریکایی در خصوص تشکیل ائتلافی تحت عنوان مبارزه با داعش را پوچ، تو خالی و جهت‌دار خواندند و با بیان شواهدی از کذب بودن و تناقض ادعاها و مواضع و رفتار مقامات امریکایی، در خصوص مسئله دعوت از ایران به این ائتلاف تأکید کردند: آن حرکتی که در عراق انجام شد و کمر داعش را شکست، کار امریکایی‌ها نبود، بلکه کار مردم، ارتش و نیروهای مردمی عراق بود و خود آمریکایی‌ها و داعش نیز این واقعیت را می‌دانند. آمریکا میخواهد بهانه پیدا کند که درعراق و سوریه هم مانند پاکستان هرجا دلش میخواهد وارد شود و بمباران کند .

ایشان تصریح کردند : همان روزهای اولی که مسئله داعش در عراق پیش آمد آمریکائیها به وسیله سفیرشان در عراق درخواست کردند که درباره داعش همکاری کنیم / من مخالفت کردم چون اینها دستشان آلوده است . وزیر خارجه آمریکا هم شخصا از دکتر ظریف درخواست کرده بود که آقای ظریف هم رد کرد .

  • مدیر وبگاه

نظرات  (۱)

  • اشکنان اصول
  • سلامی دوباره
    /
    /
    یه معذرت به دوستان و همسنگران عزیز بخاطر غیبت طولانی بدهکارم. .

    دوباره برگشتم با توکل به خدای بزرگ .

    هفته دفاع مقدس گرامی باد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی