قلم فارس

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

انهدام باند تهیه و توزیع اقلام ضد فرهنگی در شیراز

مدیر وبگاه | پنجشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۲، ۱۱:۵۹
رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فارس خبر داد

انهدام باند تهیه و توزیع اقلام ضد فرهنگی در شیراز

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فارس از شناسایی و انهدام باند تهیه و توزیع اقلام ضد فرهنگی و کشف 40 هزار سی دی و دی وی دی غیرمجاز از اعضای این باند در شیراز خبر داد.

به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی انتظامی استان فارس، علی ذوالقدری اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اخلاقی و مقابله با تهیه و توزیع اقلام ضد فرهنگی، ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس پس از چند روز کار اطلاعاتی، فردی را که در تهیه و توزیع اقلام ضد فرهنگی فعالیت داشت را شناسایی کردند.

وی ادامه داد: با انجام تحقیقات لازم ماموران متوجه شدند این فرد در مغازه خود در خیابان لطفعلی‌خان زند شیراز، اقدام به تکثیر و توزیع اقلام ضد فرهنگی از جمله سی دی و دی وی دی‌های غیرمجاز می‌کند.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان فارس بیان کرد: ماموران از واحد صنفی بازرسی و مشخص شد این فرد در طبقه بالای مغازه خود انباری را ایجاد کرده که به طور کامل استتار و مخفی شده بود.

ذوالقدری افزود: در بازرسی از مخفیگاه این توزیع‌کننده اقلام ضد فرهنگی دو دستگاه تکثیر سی دی، دو چاپ‌گر رنگی برای تکثیر عکس و برچسب‌های سی دی، 40 هزار و 500 سی دی و دی وی دی غیرمجاز،‌ یک بطری مشروب و ... کشف شد.

وی گفت: در این مورد دو نفر 22 ساله و 30 ساله دستگیر و پس از انجام تحقیقات لازم، به مقام قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/

  • مدیر وبگاه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی