قلم فارس

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

فروش بیش از 32 میلیون بن در روز نخست نمایشگاه کتاب گلستان

مدیر وبگاه | چهارشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۲، ۱۱:۴۴
 
مدیرکل ارشاد گلستان خبر داد
فروش بیش از 32 میلیون بن در روز نخست نمایشگاه کتاب گلستان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از فروش بیش از 32 میلیون تومان بن کتاب در روز نخست نمایشگاه کتاب گلستان خبر داد.

 

خبرگزاری فارس: فروش بیش از 32 میلیون بن در روز نخست نمایشگاه کتاب گلستان
 

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، غلامرضا منتظری عصر امروز در حاشیه برگزاری روز دوم از نمایشگاه بزرگ کتاب گلستان به خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: با توجه به اینکه دومین روز از نمایشگاه را سپری می‌کنیم روند استقبال از نمایشگاه نسبت به سال گذشته مطلوب‌تر است.

وی ادامه داد: در سال گذشته در روز نخست نمایشگاه حدود 25 میلیون تومان فروش بن داشتیم ولی روز گذشته در روز نخست بالای 32 میلیون تومان فروش بن انجام شده است و امروز قطعا به 1.5 برابر ارتقا خواهد یافت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود در روزهای آینده به خصوص در سه روز آخر هفته و ابتدای هفته آینده نمایشگاه کتاب به اوج خود برسد.

منتظری با اشاره به هفته وحدت بیان کرد: اعتقاد ما بر این است که دین مبین اسلام دین وحدت و همراهی و همدلی است و بسیاری از آموزه‌های دینی ما را به وحدت دعوت می‌کند.

وی افزود: در آیات قرآن رمز پیروزی و موفقیت جامعه وحدت عنوان شده است و تفرقه جزو عوامل شکست یک جامعه است و تجربه تاریخ هم نشان داده که هر جامعه‌ای که دچار پراکندگی بوده است نتوانسته به اهداف خودش دست پیدا کند.

منتظری تاکید کرد: وحدت یک محور می‌خواهد که استفاده از آموزه‌های دینی نشان داده که محور وحدت در جامعه ما ولایت فقیه است و در عمل رمز استمرار پیروزی و موفقیت انقلاب در وحدت است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان تصریح کرد: در راستای نشر و ایجاد وحدت و آگاهی بخشیدن افراد جامعه در خصوص فلسفه و اهمیت داشتن وحدت در جامعه نویسندگان و ناشران کتاب می‌توانند تاثیر بسیار مهمی داشته باشند.

منتظری گفت: با توجه به اینکه پیامبر محور وحدت قلمداد شده و اینکه در این روزها در هفته وحدت قرار داریم در نمایشگاه امسال سعی شده غرفه‌ای را به نام پیامبراعظم(ص) اختصاص دهیم تا تمامی کتاب‌هایی که در این حوزه نوشته شده در اختیار علاقه‌مندان قرار گیرد.

وی افزود: با توجه به بافت استان که شیعه و سنی در کنار هم با وحدت زندگی می‌کنند و اینکه کتاب متعلق به همه مردم جامعه است برای پاسخگویی به نیاز مذاهب مختلف چهار غرفه را به اهل تسنن در این نمایشگاه اختصاص داده‌ایم.

منتظری در پایان ابراز داشت: در نشست‌هایی هم که پیش‌بینی شده به بحث وحدت و میلاد پیامبر و سبک زندگی اسلامی پرداخته می‌شود.

  • مدیر وبگاه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی