قلم فارس

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

عیدی 114 میلیارد تومانی همراه اول به مشترکین دائمی و اعتباری

مدیر وبگاه | يكشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۲، ۰۳:۰۶
به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز و در بیستمین سال فعالیت همراه اول، این اپراتور به همه مشترکین خود هدیه می دهد.

به گزارش موبنا به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، از ابتدای سال جدید تا پایان روز چهارشنبه 13 فروردین ماه 93، کلیه 57 میلیون مشترک دائمی و اعتباری همراه اول می توانند در طرح رایگان این اپراتور ثبت نام کنند و از 20 هزار ریال اعتبار داخل شبکه(همراه اول و تلفن ثابت) بهره مند شوند...
بر اساس این گزارش، ثبت نام مشترکین از طریق ارسال عدد 44 به سرشماره 111 و یا شماره گیری کد دستوری #44*111* امکان پذیر است. پس از ارسال، پیامکی با مضمون «مشترک گرامی، نوروز 93 مبارک. عیدی 20 هزار ریالی همراه اول (داخل شبکه) برای شما فعال گردید. مهلت استفاده تا 13/1/93 می باشد.» برای مشترکین ارسال می شود.
این گزارش می افزاید: پس از دریافت عیدی 20 هزار ریالی، امکان استفاده از آن در کارکرد داخل شبکه(همراه اول و تلفن ثابت) برای مشترک امکان پذیر است. امکان خرید بسته، استفاده از خدمات ارزش افزوده، تماس رومینگ و خارجه با این اعتبار امکان پذیر نیست.
مشترکین دائمی از طریق شماره گیری کد دستوری #449*111* و مشترکین اعتباری از طریق شماره گیری کد دستوری #11*140* می توانند از باقیمانده اعتبار خود مطلع شوند.
طبق این گزارش امکان ثبت نام و دریافت بسته تنها برای یکبار و فقط در ایام نوروز امکان پذیر است.
57 میلیون مشترک همراه اول می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از جزئیات عیدی 20 هزار ریالی خود که جمعاً 114 میلیارد تومان می شود، به پرتال همراه اول به نشانی www.mci.irمراجعه کنند.

  • مدیر وبگاه

نظرات  (۱)

سلام
افتخاربدید ومارولینک کنیدوخبر بدید تا لینکتون بدم
با سپاس
پاسخ:
سلام علیکم

با افتخار لینک شدید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی