قلم فارس

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

حضور رتبه های برتر کنکور 92 در منزل شهید احمدی روشن

مدیر وبگاه | دوشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۲، ۰۶:۱۲

حضور رتبه های برتر کنکور 92 در منزل شهید احمدی روشنمعاون هماهنگی سازمان بسیج مستضعفین در دیدار رتبه های برتر کنکور 92 در منل شهید احمدی روشن گفت: اخلاص واقعی در رفتار و کردار شهید احمدی روشن او را تبدیل به چهره‌ای جهانی کرده است.

 

 

سردار سعید فرجیان زاده معاون هماهنگی سازمان بسیج مستضعفین در دیدار رتبه‌های برتر کنکور 92 با خانواده شهید احمدی روشن در آغاز هفته بسیج گفت: هدف ما از حضور در منزل شهید احمدی روشن این بود که در اولین روز از هفته بسیج برنامه‌های خود را متبرک کنیم.
 
وی افزود:‌ بنده به عنوان فردی که با پدر این شهید بیش از 30 سال آشنایی دارم بعد از شهادت فرزند وی این سوال برایم پیش آمد که چطور شد که پس از تقدیم حدود 2000 شهید در ایام دفاع مقدس شهید احمدی روشن به یک چهره جهانی تبدیل شده است.
 
سردار فرجیان زاده با اشاره به وجود تصویر شهید احمدی روشن روی میز مذاکرات هسته‌ای در دوره‌های گذشته خاطرنشان کرد: علت و عامل گستردگی نام شهید احمدی روشن در سطح ملی منطقه‌ای و جهانی جای فکر دارد و باید به خوبی برای همگان در جهان تبیین شود که چه چیزی از این شهید چهره‌ای ویژه و تاثیر‌گذار ساخته است.
 
وی ادامه داد: تصور بنده از این مسئله این است که اخلاص شهید احمدی روشن در کردار و عملکردش از او یک چهره جهانی ساخته است. به علاوه اینکه این شهید گرانقدر از وجود خانواده‌ای بهره برده است که پدر وی از انقلابیون و مجاهدین دفاع مقدس و مادر شهید نیز از جمله ولایتمداران نظام بوده است.
 
معاون هماهنگی سازمان بسیج مستضعفین در ادامه تصریح کرد: شهید احمدی روشن یک عزیز نخبه و فرهیخته غرق ولایت بود و خودش را پایبند آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران کرده بود. تمام این ویژگی‌ها شخصیتی از او ساخت که حالا از این شهید به عنوان اسوه شهدای پس از جنگ یاد می‌کنند.
 
سردار فرجیان زاده در پایان تاکید کرد: برای کسانی که ادعا می‌کردند نسل پس از جنگ با معنای شهادت آشنایی ندارد نام شهید احمدی روشن برای همیشه به عنوان اسوه شهدای پس از جنگ یک نام و نشانه واقعی خواهد ماند.
 
منبع : حیات
  • مدیر وبگاه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی