قلم فارس

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات



نخستین جشنواره پژوهشی ایثار و شهادت برگزار می‌شود و مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا پایان خردادماه 1393 است.

 

نخستین جشنواره پژوهشی ایثار و شهادت با اهداف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، بسترسازی و ایجاد رقابت در ارتقای کیفیت فعالیت‌های تحقیقاتی و مطالعاتی بنیادهای شهید در سراسر کشور، غنی کردن منابع و گنجینه علمی و پژوهشی آرشیو تخصصی تحقیقات حوزه ایثار و شهادت در بنیاد، قدردانی و تجلیل از پدیدآورندگان آثار علمی برتر با موضوع ایثار و شهادت و ادبیات‌سازی و مفهوم سازی ایثار و شهادت در مجامع علمی و دانشگاهی برگزار می‌شود.
ارسال آثار به این جشنواره که توسط معاونت پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران با محورهای گروه‌های ایثارگری (شهدا، جانبازان،آزادگان و خانواده‌های آنها) و فعالیت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران و فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شود از 25 آذرماه سال جاری آغاز شده و تا پایان خردادماه سال 93 ادامه خواهد داشت و آثار ارسالی باید در محدوده زمانی نیمه دوم سال 1389 تا پایان سال 92 تولید و به اتمام رسیده باشند.
 
علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند فرم مربوطه را از سایت ایثار به نشانی www.isaar.ir بخش واحدهای ستادی، پورتال تحقیق و پژوهش دریافت کرده و بعد از تکمیل به همراه یک نسخه از اثر به صورت مکتوب و الکترونیکی به دبیرخانه جشنواره به نشانی تهران، خیابان انقلاب، روبروی دانشگاه تهران، خیابان فخر رازی، نبش روانمهر، پلاک 22، دانشگاه جامع علمی-کاربردی امام خمینی (ره) طبقه همکف، دبیرخانه جشنواره پژوهشی ایثار و شهادت ارسال کنند.
 
این جشنواره مربوط به طرح‌های پژوهشی، پایان‌نامه‌های دانشجویی و مقالات علمی-پژوهشی است که توسط بنیاد اجرا یا حمایت نشده باشند و طرح‌های پژوهشی اتمام یافته و پایان‌نامه‌های دانشجویی در محدوده زمانی مذکور دفاع شده باشد.
 
ارزیابی و انتخاب آثار برتر در سه بخش طرح‌های پژوهشی، پایان‌نامه‌های دانشجویی و مقالات علمی-پژوهشی صورت گرفته و آثار برگزیده در مجموعه ای چاپ و منتشر می‌شود.
 
تمامی آثار ارسالی به جشنواره برای بهره‌برداری و اطلاع‌رسانی پژوهشی جزو منابع آرشیو تخصصی تحقیقات دفتر پژوهش‌های فرهنگی محسوب و بازگشت داده نخواهد شد.
منیع : حیات
  • مدیر وبگاه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی